Austin Mahones

Har lyssnat på Austin Mahones hela dagen!
Min nya idol, så sjukt bra och jävligt söt/Snygg. Det var fakitist idag jag fånga mig för honom.
Har sett han innan på Youtube men inte tänkt på det, men nu när jag har sett han. Gassh!
Och gissa vad?! HAN FÖLJER MIG PÅ TWITTER!
Så jävla fucking awesome! Lyckad dag idag med tanke på att jag har sprungit 3 km för att få upp min kondition, handlat presenter till min underbara vän. Imorgon upp och vakna tidigt, åka iväg till kusinerna, äta mysig frukost där sedan drar vi till The Studio. 





Kommentarer
Postat av: Mahomie

TACK för att du la upp den här videon! Annars skulle jag aldrig ha upptäck Austin, shit vad han är grym och snygg! Waaay much better than Justin Bieber ;) TACK igen! :D

2011-08-27 @ 11:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0