De snyggaste tjejer har kurvor.


Design, design och bara design! Det går rätt bra för mig iallafall. Bättre än vad jag trodde.
Sitter och tittar på MTV och äter äpple. Det har varit några skott lossningar i närehen av mig och det är inte första gången så jag sitter och biter på naglarna, rätt så läskigt. Pols helikoptrar flyger ovanför mitt hus heela dagen.
Jag får helt enkelt sluta tänka på de. Hade det suuper igår på Malmö festivalen med underbara Iman. ÄLSKAR DIG SJUKT MYCKET GUMMAN ♥.
Imorgon väntar skolan och alla underbaar människor i klassen, Ska bli kul.
Kusinerna gick precis hem efter att ha sovit över här så nu blev det rätt tyst i huset.

Ha det bra och hörs imorgon innan eller efter skolan. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0