Eyeliner

Förlåt för ett rätt så sent inläggen men har varit ute med underbara vänner och titta på lite matcher på fotbolls planen och innan de höll jag jag med en Demi Lovato Design så jag har inte haft mycket tid att blogga.
Har köpt en eyeliner för första gången, Ska nu lära mig hur man applicerar den sen blir allt perfekt.
Om jag ens fattar greppet om hur man lägger den snyggt. 
Ska föröska att lägga resultat sen på hur det blir! Nu sitter och och käkar på godis i sängen och kollar runt lite på bloggar. Tror att jag ska sätta på en film, Men vet inet vilken. Tror att jag får kolla igenom vilka filmer jag har.
Snart är det Malmöfestivalen och dit rar jag iväg med minna vänner!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0