Kalas



Hejsan
eller ska jag säga god kväll?

Har Precis kommit hem från ett underbart kalas hos min kompis. Som ni kanske vet var jag i The studio idag och bilden har ni under detta inlägget, Blev ganska nöjd! Imorgon ska jag iväg till stan med pappa för att köpa ett par Jeans och ett buss kort. Senera drar jag iväg men vännerna till Malmö festivalen och på kvällen kommer kusinerna för att sova över. Kommera att bli en nice dag imorgon. Ska fortsätta på Justin Bieber designen jag håller på med sedan är set dax att börja på en Robert Pattison design. Har suttit rätt så mycket vid dator den sista tiden, När skolan kommer att börja tror jag inte alls att jag kommer att sitta vid datorn. Eller, Vi får se :)
Ska snart gå och lägga mig, God Natt & dröm sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0