Ny Design


Min kusins katt får stå för bilden.

Ny har jag gjort en ny enkel design till bloggen. Jag vill inte ha en för avancerad till min blogg.
Så det blev denna lätt vita designen som tog ungefär 15 min att göra.
Lägger inte ner så mycket tid på mina egna men nr jag gör till andra tar det flera vekor att bli färdiga för att jag sitter och små pillar. Så vad tycker ni?
Blev väl helt OK från min sida.
Någon som är sugen på en design, Jag gör helt gratis.
Ni kan vara lugna, Jag gör inte sådana här enkla designen till andra ;D
Ska åka till affären nu och handla kläder nu. Ni får bilder när jag kommer hem.

Kram 


Kommentarer
Postat av: Mandelholm

Snygg design allt bra med dig?

2011-08-14 @ 16:15:00
URL: http://kiiwiie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0