Titanic - Betyg

Titanic

4/5
Filmen får av men en fyra. Jag skulle verkligen kunna se filme igen utan att tycka att den är tråkig eller att jag inte orkar titta på den för att jag vet allt som kommer att hända. Den var verkligen jätte bra men den hade inte de lilla extra som jag hade tänkt mig att filmen hade, Synd annars skulle det vara en stor femma av mig.
Jag skulle verkligen vilja se den på Bio eller enu bättre i 3D!
För er som inte har sett Titanic 'Ni måste titta på den!'.

Nu ska jag titta på 'A minute in New York' och efter den blir det '17 again' Med snyggingen Zac Efron.

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) Jag har en tävling där du kan vinna valfritt smycke ifrån min webbshop :)

Det vore superkul om du var med, det är bara gå till inlägget här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/august/vinn-valfritt-smycke-fran-shopbyalexandrase-1.html

2011-08-14 @ 22:47:25
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0