Trettonde Augusti.



Nu är jag hemma i kalla Sverige igen, Eller oförsig va det inte så bra väder i Kroatien heller de sista dagarna så jag har tappat min fina bruna färg och inte verkar det bli så fint här i Sverig heller.
Har precis packat upp allt och nu väntar jag på att pappa ska komma med en varmt Hawaii pizza till mig.
Tror att planerna för idag bli film och natur godis ikväll. Är inte speciellt en filmtittare men jag ska tvinga mig ner i soffan med familjen och titta på Titanic. Ni kan väntar er mycket film de sista dagarna innan skolan. Vääldigt mycket film. Har skrivit ner en massa filmer jag måste titta på. Jag måste ge dem en chans.
Aja vi får se hur det blir.

Kyssar.

Btw, Det väntar en ny design!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0