Yeah, you know what it is..

Bild 3

Kom precis hem från skolan ska ta och käka lite glass innan maten blir färdig, Black and Yellow på högsta volym.
Har träning idag och imorgon löp träning, har blivit lite sugen på att prova på ridning. Har alltid hatat hästan men nu har jag börjat gilla dem, jag är en idiot fan! Ska se om jag kan hänga med kompisarna till stallet och se hur det är.
Har inte bloggat så mycket den sista tiden, har varit skola och mycket ut med vänner den sista tiden.
Har så jädran mycket designer att göra! Ska försöka att bli bättre på att blogg.
Men jag har ett problem, jag vet inte vad jag ska blogga om?

VAD VILL NI LÄSA OM I MIN BLOGG?
Outfits, vardag, bilder eller något annat?
Skulle betyda så mycket om om ni berättar vad ni skulle vilja läsa om.


Detta inlägget sög, kanske lägger ner bloggen. Eller..?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0