Imorgon drar jag!

Imorgon drar jag till Kroatien och hoppas på att jag kommer att kunna skriva ett inlägg där rubriken lyder "Jag är i Kroatien" "You know bitch,Im in Croatia!" Så häärligt!
Njuta, träffa släkt och vänner. Bada, de fina havet.
Kan inte vänta till imorgon. Ska titta på Teen mom, ducha, fixa lite till saker sedan lägga mig.
Nästa morgon vaknar jag och efter 2 timmar är jag i kroatien.
Hur awesome känns inte det? :D

Fundera på att göra en ny header/design till mig blogg, vad tycker ni?
Isf bilr det om ungerför 6 veckor haha men nä, ska föröka få tag på dator så.
Ska titta på Teen Mom nu, Puss på er!

Tumblr_lnfdmok6kp1qf17x0o1_400_large
Bild tagen av mig :)

Just det, ska kanske åka till Thailand nästa år i Januari med grannarna och min familj!!
Omfb, shiit kan nt fatta att jag kanske ska till Thailand!! :DD

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-19 @ 21:08:36
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0