5 days with my friends

Hejsan
Inte bloggat på över länge med nu ska jag förklara allt med lite enkla ord.
Jag har sovit över med min kompis i hela 5 dagar, Och vi har inte direkt haft lust att sitta vid datorn och så.
Har fotat jätte mycket. Blommar. Haha, vet nt varför just blommar?
Men ja, lyssnar på musik och försöker att fixa mitt Ä på min dator, knappen har trillat av och det går över trög att trycka när den är av..
Ja vad mina dagar med har inehålligt är att övertala mamma med en systemkamera men vet ni hur det gick?
Åt helvete, hon blev bara arg på mig tillslut, men jag ska fortsätta. #Neversaynever.
Ska ladda upp "del ett" av alla bilderna på blommor jag tog.
Hoppas att det gör för att datorn är över trööög..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0