Awesome dag igår!

Dagen som var igår kommer jag aldrig att glömma!
Åka alla karusellerna förutom atmosfear som jag skulle åka men det var för lång kö, 60 minuter!
Så nänä, det får bli nästa gång..
Kommer att ladda upp bilderna på datorn om en lite stund. Eller rättare sagt när jag orkar.
Sitter nu och målar mina naglar i USA's falgga, ni får se resultat senare, om det inte bli fail.
Down to Earth & gråter nu haha.

Asså jag undrar varför mina inlägg bli så kort alttid, har nästan aldrig ngt att berätta.
Eller jo, ska snart också att packa :)
Ska fortsätta att måla mina naglar nu, puuuuss!



Bjuuuder..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv; vi har precis gjort en ny design på bloggen. Men om du vill får du gärna göra det :) En Justin Bieber design såklart då. :P

2011-06-27 @ 10:53:01
URL: http://astoryaboutjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0