Bondgården 18 Juni

Hejsan alla!

Kom precis hem från Bondgården. Haha fan vad jag är ovan att vara där.
Bor ju mitt inne i stan och sedan så kör man låååång in i ingenstans.
Men det är endå nice när man väl är där.
Åt lite där sedan körde vi hem med massa blommor som jag precis fota och ska lägga in efter detta inlägget.
Ska till gäster sen igen, de har fått en liten bebis.
Fjärde flickan haha..
Ska ladda upp bilderna nu.

Tack, fick 7 kommentarer på mitt förra inlägg igår :D
Någon som vet vem som länka mig?

Vad jag längtar efter Starbucks, fanns överallt i New York, vid varje hörn fanns det. 
Man kunde inet gå förbi någon stanns där det inte fanns Starbucks.
Starbucks to Sweden, Starbucks to Sweden..!
Tumblr_lmz9spwgsh1qir6ceo1_500_large
Tumblr_lmy7dsvqoq1qcr5jro1_500_large

Kommentarer
Postat av: zainab

Hej du frågade om jag skulle vilja ha en gratis design av dig och Det vill jag gärna <3 Sorry för att jag inte svara så snabbt jag var i italien !:):D

2011-06-23 @ 11:47:21
URL: http://demilovelovato.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0