Cup tomorrow

Hejjsan sörnosar!

Sitter och har lite chill här innan jag måste hoppa i sängen.
Har cup imorgon hela dagen och måste upp jätte tidigt, så bästa att jag lägger mig tidigt.
Har ju ett litet lov nu i i 6 dagar & sen några dagar efter de SOMMARLOV med feta stora jävla bokstäver.
Fatta så mkt jag längter!
Sticker till Kroatien och sånt, vad jag längtar, ska kaooza med mina kusiner i Kroatien. 
För er som nt vet är jag KROAT och reser dit varje år :DDD
Love it.
Men ja, ska titta lite på datan och sånt nu.
Helst ska jag undvika "Justin & Selena bilder" är så jävla avundsjuk.
Ibland vill jag bara gråta, några vet säkert hur det känns.


Ni får lite random bilder jag tog från Weheartit.com
53_150676629_large

Tumblr_l7g16fouls1qb3vxao1_500_large

Tumblr_lm2xw1xalv1qdaw6do1_500_large





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0