FREDAG 17 JUNI

Hejsan.

Har haft en rätt så dålig & tråkig dag idag.
Skolavslutning och så, men jag är andå på dåligt humör.
Något stör mig.. Men jag vet inte vad?
Har fotat en massa idag så kommr att få många bild inlägg idag. Hoppas att ni uppskattar de :)
Vad ska man mer säga om dagen.
Stack och köpte glass och choklad innan. Jäkla tjockis jag är!
Ska snart sätta mig och läsa Julia jag fick hem nyss.
Kommer att vara en jätte tråkig dag idag, inget att göra och är på så deppigt humör.
Får väl sitta inne i rummet hela dagen och bara mögl.
Ska lägga upp lite mer inlägg lite senare.
Imorgon ska jag vill en av mammas vänninor och träffa hennes dotter så jag vet inte om jag kommer att uppdatera.
Får kanske lägga in tidinlägg eller mobilblogga, Fast mobilbloggandet blir bara fail.com hela tiden.

PUSS PÅ ER.

GASSH!! Bikini jag är kär i!
Tumblr_lmwq5korks1qikelfo1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0