if you don't like me as I am, you have nothing to do with me

Hejhej.

Har varit hemma en stund nu, har varit i affären idag. Handla en ny Adidas kofta, en topp och ett linne jag ska byta storlek i.
Bild på kofftan kommer sen när jag orkar att ladda upp.

Men fattar ni hur mycket jag älskar keela.se ? Ni borde kolla in bloggen.
Hon har en helt awesome blogg, hon gav precis ut massa tips på en bra blogg och att få sina läsare att tycka om den mer.
Ska försöka att göra min blogg mer "Rolig" nu.
Men det jag inte vet är vad ni vill läsa om.
Vill nu har bilder, shopping, musik, kändisar eller almänt ?
Och vad har hänt med era kommentarer? :O

Inlägget under blev helt fail med mobilbloggandet.
Ska göra mitt andra mobilblogg bättre ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0