Justin flyr från mig? /mobil blogg  Jag ko...

img_4275 (MMS)

Justin flyr från mig? /mobil blogg  Jag kommer inte att blogga så mycket idag kanske ikväll. Men ville bara lägga upp detta på boggen lite onödigt men aja. Ni vet att jag åkte till New york för kanske en månad sedan och då var Justin i Danmark. Och nu när jag är här och hoppas att han ska komma hit åker han till awesome New york och träffar fans. Haha fatta vad det stör mig. Han va i mayc's (shopping centrum) där jag var 24/7. Kunde han inte vara då när jag va där? :/ HAHA Men nu har han varit på exakt samma plats som jag har varit på XD


Kommentarer
Postat av: felicia

sv: hih älskar justin bieber!



min shortdress är köpt på h&m!

kram

2011-06-23 @ 13:05:02
URL: http://feliciajaking.blogg.se/
Postat av: zainab

aa tack men jag vill inte ha längre en design <33 tack sötnoos <333

2011-06-23 @ 21:26:56
URL: http://demilovelovato.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0