My heart is yours

Packa, Packa, Packa och enu är jag inte färdig.
Jag har packat nu i tre dagar men har bara hunnit med hälften, tummen upp?
Bäst att jag packar allt innan jag åker så att jag inte glömmer hälften jag behöver som mobil laddare och annat skit.
Aja, nu tänker vi inte mer på de och låter resväskan att ligga i rummet istället.
Väntar på min två kompisar tills dom ska komma hit.
Snacka lite om Liseberg, allt vi gjorde där och så.
Titta på bilder och allt mellan himmel och jord.
Kul att läsa detta?
Var och handla igår men jag hann inte fota för att jag packa ner det direkt, ska försöka att hitta bilde på datorn istället.
Men vet ni va?
JAG SKA FÅ EN SYSTEMKAMERA!
YUUUUUPPII!

Ska städa mitt rum lite snabb innan de kommer nu. PUUSS.

Tumblr_lnjuzfq2fu1qb5d33o1_500_large
Min mobil är min bästa vänn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0