sometimes I cry because I want to return to New York


Som ni ser rubriken.. :'/

Kom precis ut ur duschen, hade vattenkrig i trädgården med kusinen och syrran.
Sjukt varmt ju! 
Nedräkningen till skolavslutningen har börjat. Snart, snart, snart..
Men ja, har varit ute mycket den sista tiden och har blivit sjukt brun, (är brun året ut så haha)
Och snart ska man ner till underbar Kroatien! Gaah, fatta hur jag längtar.
Ska sluta med att nämna Kroatien i alla inlägg nu men ni fattar inte hur mycket de landet betyder för mig.
Ska sitta kvar på datorn lite, klicka runt bara och sedan ska jag äta piiiizzaa :D

Ha det nice. ♥


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: kul att du är med och tävlar om iphoneskalet :D skriv gärna ett inlägg om att du är med och tävlar där du länkar till mig och till iphoneskal.se för att öka din chans att vinna ;)

2011-06-06 @ 16:28:03
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0