BIEBERPARAD!

Men tjenare söta läsare!♥
Idag ska man sova hos mormor & gå på Bieberparad!
Så sjukt nice, längtar så över mycket! :D
Hoppas bara att det inte regnar för står så i väder prognosen (?) men vi får hoppas att det inte gör det.
Man får väl ta på sig bra ;)
Ni får en bild på vad jag hade på mig och bilder från paraden senare,
Jag får mobil blogga från mormor för att hon har inte internet. Bara det att jag inte vet hur man mobil bloggar.
Jag får googla runt lite nu snabbt.
Ska fixa kläder och sånt nu så hör jag av mig sen.

festen urartade Ungefär 300 tonårsflickor samlades på Sergels torg, Stockholm, i går för att locka Justin Bieber till Sverige. Men festen urartade och polis tvingades till platsen.
Från bieber paraden i stockholm.


PUSS :)

Kommentarer
Postat av: Matiildaa

har du påbörjat designen?? har skickat ett mejl ;)

2011-05-14 @ 16:56:05
URL: http://matildasternland.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0