Do you want a picture of me?

Hejsan!

Vanlig dag i skolan med en vanlig fattig vikarie vi ska ha hela veckan.
Han gav oss IDAG Engelska glosar vi brukar få på Måndagar och dom ska vi trycka in i huvudet till på Fredag.
Gassh, han kan ju inget!
Men satt och tugga tuggummi hela lektionen och sånt som vi inte får haha, men han såg inget =) *Bättre styrka på glasögonen ?*
Men nu till en anna sak.
Innan var jag "Nörd" i att fota men jag tog ju bort min blogg och så nu när jag har börjat blogga igen har jag slutat.
Vill ni ha bilder fotade av mig igen ?
OCH vill ni ha bilder PÅ mig, Jag har ju aldrig lagt in på mig ? :)

OM NI KOMMENTERAR ATT NI VILL SÅ LOVAR JAG ATT JAG KOMMER ATT LÄGGA IN OUTFITS (?) OCH BILDER PÅ MIG ;)


Jätte gamla bilder jag fota när jag hade min förra blogg..







Kommentarer
Postat av: Carro - hhejc - foto

hej! tack, den är köpt på bikbok :)

2011-05-26 @ 08:58:24
URL: http://hhejc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0