Drömmer.

Hejsan!

Sitter och lyssnar på musik nu och bloggar.
Imorgon drar man till stan med min kompisar, dom är bara för kunliga!
Sitter och drömmer mig bort medans jag lyssnar på musik.
Vet ni vad ? 
Jag har bestämt mig att i framtiden när jag ska flytta hemifrån ska jag faktist flytta till Kanada :D
Mina kusiner bor där & så, Jag vet inte varför jag villl flytta dit.
Jag drar mig bara till de landet, Så jag har bestämt mig att jag ska flytta till Kanada när jag bli äldre!
Och ska jag plugga till Doktor i LA, Nice jag har planerat hela mitt liv nu på en dag! ;)
Men ja, ska lyssna klart på musik sedan ska jag ta fram tuschpenna och mina converse.
Ni får se resultat sen.

Peace & Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0