Match

Har precis kommit hem från matchen.
Blev 3-1 till de andra laget, Men jaja.
Har duchat och fixat mig, snart kommer kusinerna för att vi ska passa dem.
Ja, har inte så mycket att berätta.
Sitter och tittar på teve med värsta huvudvärken, Känns som att jag ska bli sjuk.
Eller ja, jag har faktist tänkt på att sluta på fotboll, Jag är så himla trött av skolan och allt sen så ska man splea fotboll 3 gånger i veckan.
Så jag vet inte om jag ska fortsätta eller sluta.
Har ju sagt till mamma att jag har planerat att sluta med de är lite svårare att säga till pappa för att han bli säkert inte så glad, han vill säkert att jag vill fortsätta ?

Mao110123_009_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0