oförberedda prov.

Tjenixen!

428154-11-1301675695962_large
-Weheartit.com

I skolan se ni här ovan i rubriken, Massa oförberedda prov bara i alla ämnen nästan.
Men jag har iaf klarat mig bra i alla prov, än så länge.
Idag har jag träning, som ni kanske har läst innan ska jag kanske sluta och nu är jag nästan helt säker på att jag ska sluta. Jag orkar inte mer..
Men jaja jätter intressant, sitter nu och tittar på supersize vs superskinny och äter samtidigt, bli så himla äcklad av att titta på de medans jag äter.
Blää, bytar kanal.
Men vet ni vad?
Igår beställde mamma en Iphone 4 till mig, WIHOO!
Har velat ha den över längen och äntligen får jag den, Den mobilen har har nu Nokia c3 har jag haft i cirka 5 månader men så är mammi och pappi så snälla och köper en Iphone till mig. Älskar er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0