Photo

Hejsan!

Har precis bakat Havrekakor och nu sitter och tjockar i mig dom nu *Mums*
Skolan idag, var på någon utflygt som jätte tråkig, vi skulle kolla typ löv i skogen.
Menar hallå, Sitter hällder och har huvudet intryckt i en matte bok än att vara ute och kolla blad..
Men ajja, Ska ta lite random bilder och lägga in på bloggen. Om någon blir lyckad.
Ska främst fota min Mr. Black.
Ojja, Glömde berätta att jag döpt min Iphone till Mr. Black, vet inte varför just "Mr.Black"
Vad tycker ni att den ska heta, Mr. Yellow, Mrs. Yellow eller Mr. green ?
Någon sånt random namn vill jag ha, Har tippat lite på Mr. Bieber eller bara Bieber.
Vad tycker ni ?
Ni tror ni säker att jag är en idiot som döper mina mobilen men jag var bara tvungen :)

Så, Vad tycker ni att den ska heta, min lilla Iphone ?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0