Goodnight and sweet dreams



Sitter och myser i min pyamas nu.
När jag kom hem från skolan idag låg det ett nytt Iphone skal och vänta på mig, så glad jag blev!
Tycker att det är jätte häftigt och lite annerlunda.
Har pluggat röve av mig idag, ska bli så skönt att bara krypa ner i sängen. Imorgon har jag enu ett prov *Suuck*.. Bara massa prov hela tiden ju.
Ska fixa lite på designen och sedan krypa ner i sängen KYSSAR.

Update: Har gjort några ändingar i designen vid där man ska klicka på om man ska kommentera.
Tryck på f5 för att se! :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej!

Har du sett mitt mejl jag skicka för nån vecka sen? Det börjar att dra ihop sig, på fredag ska vi fira min kompis, och har du skickat, Jaden, Willow och Selena postrarna än? Tacksam för svar så fort som möjligt! Måste skickas senast imorgon eller idag! ;) skrev adressen och det i mejl.

2011-09-20 @ 14:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0