Hinner inte nu!



Ett snabbt litet inlägger slänger jag in nu!
Har massor att plugga, kanske dax att ta sig ann de. Har precis gjort färdig beställning nummer 2, Väntar på att presonen ska svara. Ska små pilla i designen efter att jag tränat på glosorna. 

Föresten!
Sluta på fotboll igår..
Vill bara tacka alla tränare och fotbolls kamreter som har stötta mig igenom dessa 6 åren i fotbollen.
Har redan tänkt på att sluta sedan sommarlovet och igår sa jag till tränaren. Det är nästan så att jag gråter, men vad ska jag göra. Måste satsa på skolan.
Tack då mycket, Älskar era alla!
Kommer aldrig att glömma erat skratt, Resan till Stocholm, När vi vinner cuper och matcher.
Kommer aldrig att glömma tårarna som rann av glädje när vi van malmömästerskapet och cupen för att bli kalla till Stocholm, alla detta har varit en underbar resa men någon gångt tar de slut.

Lycka till!

Ska plugga nu, KISSES ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0