I want winter and snow!

Tree___3_by_desmet-d49cczv_large

Go'morgon mina sötnosar, har precis ätit god frukost med familjen. Idag ska jag ute med bästa Michelle!
Lite senare ikväll kommer Maria till mig, har inte sett henne på evigheter, Förmodligen ska hon sova över hos mig.
Kommer att ta lite bilder med henne, kanske kommer upp på bloggen. 
Vet ni vad jag vill ha nu?
Snö, vinter, Jul afton & Vinterjacka!
Så mycket jag längtar till vinter, stå vid fönstret och se bara hur snön faller. Och när man sitter i soffan med varm choklad och ute är det minus grader, Mums vad jag längtar.
Ska kolla lite vinterjackor nu på nätet, KISSES.

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag skulle kunna tänka mig att sälja själva spelet för 50 + så mycket det kostar att skicka det, om du inte har vägarna förbi götet :P

2011-09-11 @ 17:40:36
URL: http://emeliiieboren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0