Ny design på ingång.



Hej bloggen!

Har precis ducshan efter att spelat match mot Svedala och vann med 5-0, gjorde ett mål.
Ska försöka att fixa en ny design till bloggen, om jag har tid. Imorgon skola och förmodligen läxor. Har en remsa att lära mig på engelska -.-

Gissa vad?! Igår köpte jag Sims 3 (+ ett par mjukis), är så beroende! Köpte också ett prylpaket 'Stadsliv'.
Kommer kanske att ladda upp lite bilder på mina simmar och så. Ska sätta igång Sims så fort jag bloggat klart, ska spela häcken av mig. Om ni tittar på kategorier så ser ni ' Sims 3', hihih.

Om ugeför 3 månader för jag min efter längtade systemkamera! Tor att jag ska lägga in en nedräkning till julafton.

Kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0