Ord är inte bara ord.



Sitter och tittar på Idol, skulle egentligen åka iväg med syrran och mamma på bio men jag orkar inte.
Är inte en människa som kan sitta och titta på film, när jag väl är på bio går jag på toa 3 gånger bara för att göra något. Hatar av allt att titta på film, men jag brukar att tvinga mig själv att titta!
Ska fixa en ny novell blogg och sedan spela sims, Min familj är så jävla bra! *Hihi*
Imorgon skola, undra vad jag har missat medans jag har varit sjuk, har hört att det bar blivit en massa bråk.
aja, ska tjocka i mig ballerina & muffins nu KISSES.


Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: okej, hör av dig till mailen eller mobilen(helst sms, har telia) när du vet :)

Mail: [email protected]

mob: 0738018185

2011-09-12 @ 15:51:14
URL: http://emeliiieboren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0