Sims 3

Tumblr_lq98mhrics1qkld3mo1_400_large
Weheartit.com

Beruende av Sims har så mycket lust att köpa Sims 3!
Tror jag ska gå och köpa den någon dag, verkar så jäkla bra, Sims 2 börjar bli lite tråkig.
Haha, lite omodern. Eller nej, men har blivit så sugen på 3:an.
Dka söka runt lite internet och se om jag hittar någon för något bra pris!

Jag drömmer om den jäkla Lil Wayne tröjan, vill ha den nu, nu!
Sa just till min kompis att jag vill köpa en Lil Wyne tröja och då svara hon " Det fanns jätte många i Vietnemn när jag va där " Så arg jag blev! Kunde ju sagt till henne att hon skulle köpt en till mig, men aja.
Ska söka runt som en galning.



Kommentarer
Postat av: Emelie

haha, jag är också beroende men jag gillar inte sims 3 så mycket, är där emot besatt av sims 2.

du får gärna köpa mitt tre xD

Vill inte så gärna ha kvar det, har vanliga 3 + lyx o design prylpaket.

2011-09-11 @ 13:48:46
URL: http://emeliiieboren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0