Sjuk igen..



Då var man sjuk igen.. Har ont i huvudet, täppt i nästan, ont i örat och allmännt sjuk med feber.
Så jävla drygt att jag blir sjuk så ofta. Sitter och tittar på Road Wars men värsta huvudvärk, Får se om jag gör lite på min design idag. Ska först välja ut bilder, färg och tema. Är lite inne på Lila/rosa färg, eller ska jag ha lite mera höst färger? Får se.
Sitter och bara njuter av att titta på sommar bilderna, har lust att åka iväg till något varmt land.
Drömmer mig bort..

Herregud, nu kom jag och tänka på New York, jag kommer ihåg känslan både när vi landa i New York och när jag första gången gick på amerikansk mark, så jävla awesome känsla! Och hur jag nästan gråt när jag skulle lämna den underbara staden. Mamma har ju lovat att vi ska åka tillbaka till New York om några år men först ska vi ha besökt, Florida/Miami och Canada! Wiihoo!
Nu ska jag sluta att drömma och komma tillbaka till verkligheten, PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0