Världens lyckligaste männsika?!

HERREGUD! Detta hände för några dagar sedan men har inte kommit på att lägga upp de fören nu.
Jag skrek som en galning den lördags kvällen, det va nära på att tårarna började att rinna. Jag blev så himmla glad så att det inte går att beskriva!



För er som inte vet vem Austin Mahone är, är det en känd kille, Eller känd o känd.
Han är en sjukt duktig kille som sjunger på youtube och jag lovar att en dag kommer han att bli lika stor som Justin Bieber! Har du aldrig hört Austin eller sett Austin så tycker jag att du ska trycka HÄÄR!

Kommentarer
Postat av: Emelie

åh, så roligt !! :D

2011-09-25 @ 16:30:15
URL: http://emeliiieboren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0